fredag 13 september 2013

usch...

Fick en såndär obehagskänsla just.. Marcus hann hem bara för en liten stund och äta före han igen for iväg till träningarna, dubbelträningar dessutom så han är borta 3,5 timme. Har inte förut fått en sån känsla utan tänkt att nu kommer jag till BB på sätt eller annat fast inte han är hemma på kvällarna är ju alltid nån av grannarna hemma och skulle det bli att åka iväg snabbt finns det ju ambulans, men denhär gången kom dendär känslan av osäkerhet endå, blä.. Vill ju hälst ha honom här när det börjar, han är endå en av dom få som jag kan känna mej lugn och trygg med och som vet vad han skall seja och göra ifall jag inte är lugn och trygg... nåja, int ska de nu vel råka starta ikväll int, ska lägga lite färg i håret och se om det kommer nånting bra från tv, förgade ju håret ganska nyligen hos frissan och har försökt seja till mej själv att jag är så nöjd så men varge gång jag ser dendär färgen i spegeln känner jag mej obekväm så nu blir det en sånhärn burk istället:


lite mer som min egen färg :) dessutom har jag en påse bilar som kompis, skäms riktigt över hur mycket gott det blir ätet varge dag nu på senaste tiden, men på någo sätt känns det att jag får göra det, har ju inte annars under graviditeten gett lov eller kunnat äta så mycket :) konstigt hur jag kommer ihåg hur äckliga bilarna smakade som liten, tyckte dom var starka eller lixom brände på tungan, nu är dom ju hur goda somhälst :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar