torsdag 19 september 2013

Dripp dropp

Frjärde dagen irad som det regnar regnar och regnar, hinner var ungefär såna uppehåll att man hinner tänka tanken på att gå ut tills det börjar igen... Sku vara skönt med en promenad men har ingen lust att bli kall och blöt om fötterna och gummistövlarna går inte på p.g.a. mina svullna fötter, är väl egentligen bara mina croks ballerinor och springskor som går på utan värre smärta...

Har iallafall inlett jumpsuit säsongen och myssockssäsongen, opar myssocksäsong eftersom jag bara hittade opar... Och ligger nu med fötterna i vädret och läser bloggar med nadjusen :) riktigt mysigt det också :)

    
                       

Nu ligger jag bara och stör mej på klädberget på stolen, skrev ju tidigare om att nu var det slut på klädtorkandet i källarn och att jag flyttade upp det till matsalen, det har visat sej vara ett bra knep för mej för jag vill ju inte ha alla rena kläder på matsalsbordet så får faktist in dom i skåpet nu, marcus däremot har lite svårare med det för det är ju så enkelt att klä på sej där med att bara välja nånting från högen... Så nu har jag försökt bära upp det och lämna det på stolen som en vink men det funkar inte riktigt heller :p får väl hänga in allt i skåpet bara så får han sen stå och svära över vart jag lagt dom och dom kläderna :p nu ska vi väl ennu nån dag få ordning på dehär stora problemet ;p
 

3 kommentarer:

  1. De e sen underlit hur dom där klädbergen samlas! Ja har mitt klädberg me använda kläder i sovrumme på byrån (tvn e int där ennu så de e bra me utrymme) o daniels kläder blir allti på soffan :D sen måst man allti imellan plocka undan lite klädhögar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. De e ju de! Å just domdär halft använda e ju värst, dom blir bara där å ligga tills man int vet hur myky använda dom e å endå tvättar dom så nu ha ja börja me att lägga dom i byke fast dom int egentligen sku vara smutsiga om ja vet att ja int endå vill använda dom på några dagar...

      Radera
    2. Ja brukar försöka att sätta in använda kläder på en hylla i skåpe, sen vet ja att dom e använda men int smutsiga :) onödigt att tvätta kläder som e typ rena om dom bara har vari på nån timme :/ men sen när ja går igenom ett klädberg far nog de mesta i tvätten :D

      Radera