onsdag 4 september 2013

Nästan dejt

Ikväll blir det nånting jag kallar nästan dejt :p marcus ringde just och kollade att jag inte planerat nånting till kvällen eftersom han gärna skulle fara och träna med sjömanslaget ( han har ju fritt fram att träna så mycket han vill nu före bebben är här och vill ha sällskap av pappsen, vilket har blivit sådär varge kväll nu, stackarn är ju alldeles slutkörd i kroppen men han tycks ju njuta av det så, igår kom han dessutom hem med en såndän tyngdstång som han lånat av en kompis, blir nog själv lite avundsjuk på att han får och orkar träna så mycket medans jag bara latar mej) tillbax till saken.. Vi kom iallafall överens att jag kommer med till stan så jag också får lite luft så far vi nånstans och äta gott och sen och titta på en match, direkt efter matchen är marcus träningar så då blir jag och titta på dom också :) trivs faktist riktigt bra i ishallen fast domdär ombytnings och dusch väntningarna vill bli lite långa, annars är det riktigt skönt att sitta där och titta , me god tur sitter där någon bekant annan "hockeyfru" så man har lite sällskap, men knappast idag då det inte är hans egna lag.. Måste bara komma ihåg att ta lite mera kläder denhär gången, fick förra gången lite kallt om tårna i mina balkerinas :p Nåja, iallafall, hoppas på en riktigt bra kväll och kanske bebben gör ett nytt försök att komma ut när han märker att vi är i ishallen :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar