tisdag 10 september 2013

Hopp

Läkarbesöket jag igår var så sur över blev bättre än jag kunnat vänta! Han tog ultra vilket visade en väl mående 3300-3500g bebbe. Alltså riktigt passligt stor. Sen gjorde han nedre undersökning och konstaterade att nånting smått har hänt och bestämde sej för att göra ett försök på hinnsvepning eller vad det hette, tappen fick han iallafall loss och fick halsen stimulerad så det skulle utsöndras nån slags hormoner, sen bad han mej åka hem och tvätta fönstren och komma tillbax och föda snart. Tyckte de lät som en bra plan, förutom att fönstren orkar jag nog inte ta itu med, men kanske en liten promenad? Sen tänker jag nog faktist vila lite också, fast det knappast ger fart åt det hela, denhär natten var nämligen inte den bästa, fick sömn 2 tiden för jag låg bara och harmade mej över att måsta åka till läkarn och över att bebben aldrig tycks börja komma.. Sen nångong 5 tiden vaknade jag av "en fågel" som hade konstigt ljud och pep och pep, klo.6 steg jag upp och gick på toa och hittade denhär "fågeln" som visade sej vara brandvarnarn som batterierna var slut från.. Nå då var natten redan slut ju... Nu är det bara att vänta då och hoppas på att hans grävande gjort någon värkan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar