fredag 20 september 2013

??

Dehär med slemproppen? Hur ska man minna veta om det är den som går när den går?? Tydligen förstod jag fel vid första försöket till hinnsvepning för det var nog inte den som gick om jag försto rätt nu andra gången... Men nu när jag var på toa sa det plopp och nånting kom ut, en liten klönt, men inte genomskilning och med blodstrimmor som den "typiska" utan mer vit... Kan det ha varit slemproppen då? Hur skall man veta? På internet står det ju att den kan se ut hursomhälst och att man kanske inte ens märker när den lossnar om den är riktigt mjuk... Hmm...

Förresten! Blir nog inget vedarbete idag! Igår kväll fick marcus hjälpa mej upp ur soffan, kom så långt att jag stod upp men hade huvet neråt men sen fick jag inte kroppen rak, idag tar det lääänge att komma upp ur sängen själv och gående är inte lätt, men jag är ju ensam hemma så får bara ta det sakta fart, sålänge jag inte får nåt värre slag i urinblåsan skall det väl gå bra ;p

4 kommentarer:

  1. Den kan släppa i omgångar å återbilda sig själv har jag förstått, men det låter som om den lossna för dig idag. Enligt en bm på bb när min lossa så kommer bebisen inom två dygn. Får väl se om det stämmer ;).
    Lycka till!
    /Sarah

    SvaraRadera
    Svar
    1. E de såå? Får vel hoppas på de då :p fast nånstans ha ja läst att de ennu kan ta flera veckor...

      Radera
  2. Jag märkte alldrig den for av mig om det inte kom allt med samma då när förlossningen börja. Trodde ju det första var just den slemproppen men då de börja rinna lite mera så vet inte faktiskt. Måste nog säga att vet inte just något annat heller hur förlossningen borde gå. Allt gick lite för snabbt för oss. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo ni hann no int mycky märka hur allt gick :p hoppas på att de tar lite längre för oss!

      Radera