tisdag 17 september 2013

De va det vilandet

Blir inte att vila så mycket :D andra pratar om att dom sparkat mot revbenen och att det tar ont, själv tycker jag inte att det tar ont precis känns bara mer obehagligt men denhär boxarn har börjat slå mej nånstans i bäckenet eller höften, känns som slag mot domdär benen som finns där fram på vardera sidor, som sticker ut lite på många. Dehär tar iallafall sjukt! Och sen sammandragningar på det :D dessutom fick jag som sting nere på vänster sida, försök nu sen slappna av då :D skönt att veta att någon iallafall lever loppan där inne :p

                          
Ska bli riktigt skönt den dagen jag krympt tillbax till storleken jag var för snart ett år sen, bilden är tagen i december 2012, när jag just kommit igång med att röra på mej regelbundet. Ska bli så skönt att kunna röra på sej igen om en tid, hoppas bara all läkning går bra och jag snabbt är i sånt skick att jag kan ta bebben under armen och röra på fäsket, igår när jag försökte byta ställning i sängen och det inte riktigt ville gå som jag ville fick jag höra kommentaren hördu sälen, å de e väl lite så jag känner mej just nu också :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar