måndag 9 september 2013

Imorgon...

Imorgon är det dags för läkarbesök.. Dom ska göra tillväxtultra, ta kurva och prata om röntgensvaren. Känns helt onödigt.. Fick ju redan veta att röntgen visade på riktigt normala bäckenmått så allt detdär är ju ganska onödigt. Ideen var ju att dom bokade in mej på tillväxtultra så dom kan se hur stor bebben är nu och om dom vågar låta det gå över tiden om röntgen sku ha visat att mitt bäcken är litet som läkaren lite misstänkte kurvan har jag ingen aning över varför dom vill ta, känns ennu mer onödigt att ligga ikopplad den. Dessutom fick jag den härliga tiden 8 på morgonen, ska int klaga på tidiga mornar, vet att dom snart är vardagsmat och sen kan jag heller inte klaga men tycker faktist att jag skulle vara värd dom sista ordentliga sovmornarna på många år! Känner bara ingen lust att gå till läkarn..

1 kommentar:

  1. Varför måsta du göra en röntgen av bäcken?

    SvaraRadera