fredag 6 september 2013

Tips?

Fick redan i början av graviditeten hem
Mina gamla mumingardiner av mamma och nu fick jag lust att göra nånting åt dom så just nu ligger dom i tvättmaskinen. Frågan är bara vad jag skall hitta på att laga av dom... Hade först tänkt sy en sänghimmel av dom men nu har vi ju nätet som går över hela sängen och är mer praktiskt eftersom katterna inte kommer åt att komma i sängen. Så nu funderar jag på att vaad ska jag sy av dom?? Det är 2st bitar på 1,5x1 meter ungefär. Funderade på att bara helt enkelt sy lakan av dom, dom är ju lakanstyg men är inte säker. Nån som har ideer? Här är en suddig ipad bild på dom :)

2 kommentarer:

  1. Sy ett täcke :) liksom som ni kan ha på golve o babyn får titta sen påbfigurerna :) du kan fast laga fleece ena sidan o mumintyge på andra. Så e de liksom tjockare ^^ av andra biten kan du fast sy en korvdyna :D lite ideer :D du hittar no säkert på någå bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hmmm :) får fundera på de! dedär täcke låter rikit bra :) har själv kvar ett sånt från när ja va liten :)

      Radera