söndag 15 september 2013

Äsch...

Gjorde ett försök att locka ut bebben med att härja lite i trädgården, tömde odlingslådan, klippte lite buskar, blev stucken av en geting eller nånting genom handsken och hittade gräslöken jag glömt bort att jag planterat, bra hade den ändå växt och nu provar jag på att torka den när det nu inte blivit använt av den... Tydligen är dethär ingenting bebben vill komma ut för, slutade med att ryggen värkte så marcus troligen trodde bebben va påväg ut med tanke på mitt stönande och flämtande då jag la ner mej på framtrappan. Får väl hitta på nånting ryggvänligare sätt att få ut bebben på... Marcus har iallafall lovat komma med på en promenad bara han skruvat färdigt på bilen, börjar bli besiktningsdags snart och en stor tung modell äldre bil får ju sina slitage här och där, tänk om domdär bilarna bara skulle hålla vadsomhälst, de sku vara bra de! Har varit lote rastlös på nåt sätt idag, sku villa göra nånting men ändå ingenting så la ner mej i sängen och grät en stund, sen kom marcus och gav en puss så blev det lite bättre :p egentligen är det ända jag skulle ha lust att göra vara att åka till bb föratt föda men det är ju inte så lätt gjort... 

Då var igen ett sånhänt tråkigt allt och inget tjat inlägg skrivet.. Får nog ta och värma gårdagens fyllda squach snart för börjar bli hungrig. Sku kanske kunna lägga hit receptet för det blev jättegott! Har förut bara lagat maletkött/ris fyllda men dehär var ju mycket godare! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar