tisdag 3 september 2013

Nerver

Idag går vi in i vecka 40 = en vecka till beräknat. Märker att mina nerver börjar vara lite på spänn just nu och inte bara lite! Blir irriterad och upprörd av det mästa och har en oro i kroppen på samma gång som jag inte har lust eller tålamod att göra nånting. Just nu är min puls säkert på 140 fast jag bara ligger men är så otroligt irriterad på folk som inte ens kan ta ansvar för sej själva och sitt eget liv... Fast det har jag kokat för redan flera dagar. På samma gång försöker jag ta åt mej av andras råd att ta det lugnt och njuta av nuet... Men ja sku ju bara villa ha min lilla pojke i famnen nu... Nåjja.. Max 3 veckor kvar.. Han har iallafall börjat senaste dagarna visa att det är trångt och han vill röra på sej för alltid som jag är stilla vrider han och vänder och viftar där inne, vilket inte är så skönt om jag t.ex. Precis ätit men ändå är den bästa känslan i världen att känna att han är pigg och orkar hålla på och härja, det är ju ett täcken på att han mår bra :) förut har han varit mer aktiv bara då jag just ätit eller på kvällen. nåja, nog klagat, nu skall jag lägga i en hårmask, ta en lång dusch och hoppas på att få mej själv lite nerlugnad... Av frukten jag plockade blev det annars 3 st fruktkakor till frysen och en sats saft också till frysen, skall ennu skaffa frysaskar så jag kan frysa ner lite äppelmos, sen får det vara bra med dehär frysandet :)

2 kommentarer:

  1. Om han brås på dej går det 15 dagar över beräknad tid :D

    SvaraRadera