fredag 13 september 2013

Lunch deluxe

Hemma igen efter en sväng på stan :) fick gjort ungefär vad jag tänkt, gardintyg köpt och hittade också ett trikåtyg med ugglor som jag skall sy likadana mössor åt mej och bebben, om jag nu hinner :p fick skffat halkskydd till våra mattor som bara åker runt och känns livsfarliga, var en sväng på loppis var jag hittade en tunika/tröja åt mej själv, en film och en skallra åt bebben, så till matbutiken och hem igen :) tyckte att jag ska fånlite extra lyxig lunch när jag varit i farten sen klo.7 fast ja bara sku ha kunna ligga ner mej på soffan och slappa . Set var iallafall riktigt skönt att komma lite ut bland folk och inte bara sitta hemma och vänta. Lunchen blev surdegsbröd med skärgårdssallad blandat med kräftstjärtar och så sallad, gurka, avocado och citron, dessutom pepsi med citron till. Mumsselimums :) de sku bara ha räckt till 2 pers och sitter nu och funderar på hur jag skall orka med middag ennu idag :p nu ska ja iallafall ta en liten siesta :)

2 kommentarer:

  1. Vitsi va de där ser gott ut! :p ja har o tvinna på stan hela dagen men min lunch blev en batongbit me färskost på, int riktigt lika lyxit :D ditt surdegsbröd ser ljust ut ? ha du annars prova baka surdegsbröd själv ? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De va gott å! Å de tyckt nadja å som fick de som int ja orka äta :p ibland måst man få lyxa till de lite :) de e ljust joo, tror de hett surdegsfralla från s-markets färskdisk, ha köpt nångong tidigare å å dom e jättegoda :) ja ha faktist int prova själv, fast ja tilome har en bok me recept, borde no prova de låter bara som sånt projekt :p

      Radera