torsdag 12 september 2013

Drömmar

Skrev tidigare på facebook att jag drömt allt möjligt konstigt, efter en lång paus har domhär graviddrömmarna tydligen kommit tillbax, tog just en tupplur och drömde att halva släkten kom hit precis efter förlossningen och att vi fick åka hem föratt vi hade ju så stor skara hjälpredor, påvägen hem från bb skulle iallafall alla göra något ärende, den ena skulle till clas ohlson och den andra skulle äta kebab medan den tredje måste till apoteket, det var iallafall en hel del "onödiga" saker som skulle göras på vägen på samma gång som jag skulle försöka hålla koll på en av dom föratt inte personen skulle tappa bort sej, dessutom hade jag ju bebben att ta hand om, bebben vi blev utkastade från bb med utan att ens hinna göra ett försök på den första amningen, han hade bara på sej en liten body fast det var ganska svalt och själv hade jag en rosa sjukhuspyamas, marcus höll sej några meter bakom oss alla andra, han var sur över situationen men lugn som han är och föratt inte såra någon sa han inget utan stängde bara in sej själv och tittade till mej och bebben lite nu och då. Försökte tänka att snart är vi hemma, sålänge bebben verkar nöjd är allt bra och så koncentrerade jag mej mer på att bara titta på bebben hur han såg ut för det hade jag heller inte hunnit med, sen började han iallafall visa att han var hungrig och då klarade inte jag heller det utan började gråta, vilket ingen märkte för alla var för koncentrerade på att flytta på bord inne i kebabrestaorangen så vi alla skulle rymmas vid samma. Sen vaknade jag. Vilka drömmar! :D dehär skulle ju nästan kunna vara ett avsnitt av sune eller nånting :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar