torsdag 19 september 2013

Drömmar

Har ju själv fått tillbax graviddrömmarna, senaste veckan har jag drömt mycket om att jag ammat och tyckt det varit jättemysigt! Har också drömt att han kommit ut men inte alls sett ut som jag tänkt mej, jättesöt men lixom avig, har varge gång i drömmen sakt men han har ju int alls marcus haka :D istället har han haft marcus ögon och ögonbryn :p men tydligen är jag inte den enda som drömmer, har märkt att jag elker vi är nog i mångas tankar, medvetet eller omedvetet, har senaste veckorna fått höra om att jag fött (ganska många gånger), jag har packat bb väskor tillsammans med drömmaren eller åkt iväg till bb eller att vattnet har gått eller så har jag redan haft bebben där :p känner mej nog lite nöjd på nåt sätt och känner nästan av allas väntan där borta i borgå och här, alla börjar vara lite otåliga och det känns nästan somom alla ger lite extra kraft att orka vänta dom sista dagarna bara med att seja några små ord :)

Så tack alla som visar att dom bryr sej och kämpar trots mitt oijande och voijande! :) det betyder mycket!

2 kommentarer:

  1. Jag har nog varit o kolla ganska ofta hur det går o. Så är med i spänningen. Går inte bara för nån orsak o kommentera med telefonen så har inte kunnat kommentera någonting när hinner så sellan till datan just nu. Nu har pojken sovit snart i tre timmar i egen säng, så har fått lite egen tid. Skulle nog ta o sova o, men slapp inte genast o sova så har bara tänkt att nå nu lönas det inte mera, när han ändå vaknar snart. :)

    Jag har nu börjat o drömma att jag ammar eller byter blöjan så när Oliver väcker mig funderar jag att, vad har jag inte just gett mat o bytit torr blöja. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir säkert int myky att vara på datan me en liten förstår ja :) kommer no knappast bli mycky bloggat för min del heller sen första tiden :) de e att tänka efter då att va e nu gjort påriktit :D

      Radera