onsdag 11 september 2013

Tjatigt

Mina inlägg just nu är nog ganska tjatiga, handlar om samma saker bara :p men min vardag ser ganska lina ut varje dag också så det är väl inte konstigt, sovmorgon, ligga och dra sej till 12 och äta morgonmål i sängen , stiga upp, slå på tv:n, konstatera att.det inte finns någon signal eller inte kommer något intressant (dags att skaffa ip tv snart?), städa någo skåp en timme, tvätta en maskin byk, lägga på diskmaskinen, plocka lite smått, läsa bloggar och facebook där emellan, surfa lite efter babysaker jag ändå inte får köpa, laga middag åt marcus när han kommer hem och titta på tv hela kvällen ifall jag inte får nåt ryck att nånting skall göras. Och där emellan hoppas på att bebben snart skulle börja komma. Det är ungefär hur dagarna på sista tiden sett ut så därför blir det nog lite tjatigt... Nu skall jag iallafall lacka naglarna och mysa med nadjusen som har storstädning av pälsen pågång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar