fredag 21 mars 2014

trögt

Idag är det en trött dag.. Sov så oroligt på nåt sätt inatt, vaknade flera gånger av och steg upp och bara lixom gjorde ingenting, yrade runt lite i rummet halvt i sömnen, en gång väckte jag marcus också, låg tydligen och höll i hans arm och när han svängde sej blev jag nästan i panik och sa nej nej nu tar du me dej Charlie då trodde jag att hans arm var Charlie, nästan samma känsla som på sjukis då jag vaknade i panik föratt jag hade tappat charlie som sen låg i sin bajla.. Sen var det då väckning klo.7 igen, som tydligen har blivit dendär gränsen för morgon nu..
Kroppen är också helt mör av förrgårs kahvakuulaträning och knäna blå, sjuka och svullna av gårdagens halkning.. Uh.. svindel har jag också, men det har ja nu haft redan ettpar veckor, nånting bra med att vara lite för stor för min del är att då blir blodtrycket normalt, när jag nu varit som störst har det varit 120/80 och har varit nästan helt utan svindeln, nu känner jag hur den kommer tillbax mer och mer med att vikten går ner, blodtrycket går väl ner igen då också... Under graviiditeten var det ju också lågt.. Nåja, bättre med för lågt än för högt :) Dedär att svimma och ha svindel är bara inte det skönaste...

Solen lyser endå fint  och snön har nästan smält bort så nånting positivt... :)

3 kommentarer:

  1. Har helt samma fiilis! ha legat vaken halva natten och snurrat och steg också upp en gång bara för att sträcka på mig och glo ut genom fönstre när nån jäkla plogbil körde så de eka in till... :O kanske de e fullmåne eller någo mystist annat som påverkar..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fullmåne borde de int vara, de kolla ja för ja svo jätte dåligt natten till igår igen! Då tvinna ja bara runt i sängen o vakna hela tiden, skit jobbit när man sen borde vara pigg o orka opp när den minsta i huse tycker att nu ha vi sovi färdit! :D

      Radera
    2. fast ja tvinna int heller lixom utan yra mer, gick säkert i sömnen å för en gång vakna ja lixom när ja gick runt i sovrumme å int kom ja ihåg att ja hadd stigi opp :P men joo sen ska de ju vara fart på å här e de iallafall 100% uppmärksamhet som gäller..

      Radera