onsdag 19 mars 2014

onsdag

Onsdag har blivit en dag man väntar på, det är min och marcus egna kväll, då kryper vi ner i soffan och tittar på alla program på tv för det är dagen det kommer mycky bra program. Snart börjar jutta, efter det blir det under the dome och så börjar det idag en ny sesong av ett pratprogram som verkar bra. 
Ute har det snöat hela dagen och är kaaallt, usch, de blev ju ren vår.. Men vi har iallafall tänt brasan och tänt massor med ljus så känns det lite varmare :)

Nu ska vi bara njuta av varandras närhet och ligga och kommentera allt dom sejer och gör på tv :D Tur att ingen annan hör våra funderingar :P Nu e de bara någo gott som fattas, men jag ska väl klara mej ;P

2 kommentarer:

  1. Jag brukar träna medan jag tittar på Juttas program. Får såna kicks och motivering av den så då årkar jag hårdare och längre med crosstrainern :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. de låter ju bra! :) ja kan int se på tv å träna samtidit, kan lixom intkonsentrera mej :P

      Radera