lördag 29 mars 2014

Dagens jag

Såhär såg jag ut idag före och efter babysim, på storhandlingen och lunchen. Har egentligen en klänning under som blir lite väl uringad då den glider ner lixom men med en tröja ovanpå tyckte jag att det blev en riktigt söt outfit, ser ju mer ut som kjol då. Har egentligen aldrig gillat kjol eftersom jag annars ren är kort och rund och ju mer man delar upp kroppen ju kortare och rundare ser man ut men idag fick jag nu se ut så då. Vaihtelu virkistää och de va skönt med strumpbyxor också :)
Förra veckans vikt blev på - 1/2 kilo, så är inte helt nöjd men allt som är - är ju bra, och egentligen har jag ju ingen bråska, ett licslångt projekt är ju vikten sist och slutligen, ju saktare det far desto lättare är det sen att hålla vikten sejs det ju också, vet inte om det stämmer men nu sejer vi så :P

Idag är det ju min ätdag så nu skall jag ta en liten paus och bara slänga mej och vila en kvart och så skall jag sätta igång och baka hamburgerbröd och bullkaka :) Vi tänkte satsa riktigt "stort" idag och göra hamburgare helt från gunden, alltså biffarna och brödet själva, visar bilder sen på hur det blev. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar