tisdag 25 mars 2014

gaala glitter

såhär när det inte festas så ofta ska det ju funderas in och ut på kläder och sånt... Och kan inte bestämma mej alls.. Var ju inställd på långklänningen och den är ju precis som jag tänkt.. Men ska man sen fortsätta på arken i långklänning? Det känns lixom lite dumt eftersom dom flesta andra endå är på en "vanlig utekväll" och inte är så uppklädda... Ska man då vara i långklänning på middagen och sen byta till kort? Känns lite väl avancerat och satsat.. Dessutom blir vi inte så många, runt 35 väl, så kaske inte den långa är så måste då.. har ikväll försökt prova och ta bild på hur det ser ut, man kan ju bättre gämföra då lixom.


Provade lite korta, nr.1 är den jag först tänkt men den sitter inte alls, och har int ens hunnit använda den en enda gång, den som var så snygg då jag köpte den... nr.2 Riktigt gaalaglitter, köpt för sådär 5 år sen men har aldrig vågat använda den föratt den är såå glittrig, nu känner jag mer att den är såå kort, men riktigt snygg är den ju.. Nr.3 En midnattsblå säkert kort klänning, har använt den några gånger så det kanske känns lite tråkigt, däremot är den ju nog snygg. Nr. 4 En jag köpt riktigt nyligen, tänkt mer som lite halvfestlig vardags klänning men man får ju nog den festligt med rätta smycken och sminkning. Kanske endå lite tantvarning om man går ut med den?

Vilken är er favorit? Och ni som känt mej längre kanske kommer ihåg nån som jag missat och skulle kunna passa?

Så var det ju denhär långa då, enda minuset med den är ju att den är såpass kort att jag kan inte ha högklackat med den, då blir den lixom dumt sådär lite för kort. Annars gillar jag den jätte mycket, men det är ju just det, känner man sej bekväm så festklädd bland alla halvfestklädda på arken?

Här ser man lite bättre detaljer på den.

Oij så  jag ser sur ut på alla blider :D men ideen var ju bara att få klänningarna på bild så tog snabbt en bild av alla bara :D

3 kommentarer:

  1. Nummer 3 tycker ja e fin, helt tiräcklit festlig också :) långklänningen ju o nätt men som du säger, för kort me klackskor :/

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att nr 3 är bäst. Den långa är nog vacker, men kanske lite för utmanande upptill när du ännu ammar.

    SvaraRadera
  3. Tucker att nummet 3 e fin :)

    SvaraRadera