torsdag 6 mars 2014

dagens

Idag har vi haft en full dag igen jag och charlie, först var det babytreff, sen besök hos famo och fafa och sen en sväng till maxinge. Ikväll slocknade Charlie på 1/2 minut när han kom i säng men var på gott humör hela dagen endå så tydligen var det en perfekt dag för honom. Själv börjar jag känna mej lite som ett spöke då jag inte lyckas gå i tid i säng utan väntar till klo.1 amningen och sen sover han så ytligt efter 5 amningen och inte alls efter att marcus väckarklocka ringt nångång halv 7-7 tiden... Men eget fel., borde bara komma tidigare i säng... :)

Såhär såg vi ut idag:

Suddigt men var riktigt nöjd över att orka klä mej i lite färg och annat än dedär enkal som är överst i högen. Har riktigt svårt att se mej själv i spegeln just nu, känns att istället föratt mjölken skulle minska bara ökar och ökar det och brösten bara växer och väger och tar över hela kroppen, oij vad jag önskar till den dagen jag fött mina barn, är normalviktig och gör min bröstförminskning, vad det ska lätta på livet!
Denhär tunikan är annars konstig, det är exakt samma som jag hade på mej när jag var höggravid... Här: 
Här var jag lixom typ 25kg större... och samma tunika.. och den var varken liten då eller stor nu... Månne jag har fel på vågen?? :D

Charlusen var inte på fotomodell humör, han sprattlade och viftade och ropade och skrattade så min telefon fick bara en suddig charlie på bild, eller en som han gräver sej i örat på, nåja söt är han ju iallafall :)

Vart har mitt hår försvunnit? :( Vet ju nog vart.. varge gång jag drar fingrarna genom håret kommer det med en stor hög hår, föratt inte prata om när jag tvättar det eller borstar... Alla är inte som blondinbella som får tjockt och fint hår av amning ;) Borde dessutom fara till frissan men funderar på att göra det just före gaalan så är jag nyklippt och fin där :)

Imorgon natt kommer mamma, pappa och brorsan och hälsa på och med sej har dom (hoppligtvis) ett skåp så vi får stereon i gömman för nyfiken i en strut, en långklänning marcus mamma hittat på loppis åt mej, nu får vi bara hoppas den sitter bra och är snygg så kan jag lägga energi på annat än sy en och häcksaxen så vi får häckarna klippta :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar