söndag 2 mars 2014

me & i

Idag var det Me & I party på shemat. Har aldrig förut varit på me & i så det var riktigt roligt. Såhär i efterhand kan jag konstatera att det inte är en bra idee att ha med en nyfiken baby som just börjat komma framåt, vill smaka och känna på allt och dessutom är lite gnällig p.g.a. att han har 2 st tänder som just håller på att spricka ut, man känner redan en liten vass tagg tilome, kände själv hur svetten bara börja riunna när jag inte visste vad jag skulle göra, är ju van att han sitter snällt i famnen och inte sejer så mycket, men blir väl van med dehär stadiet också :D Nåå, vi överlevde det också och jag fick nog se så mycket som det behövdes.

Tycker dom har riktigt fina kläder, vissa print är inte riktigt favoriter eller inte favoritfärger men allt kan man ju inte tycka om, på damkläderna var det lite pyamasvarning på en del men där fanns det nog också mycket jag skulle villa ha. Beställde en tröja åt mej själv och en sak som blir en present. charlie fick ingenting denhär gången, han har redan så mycket kläder att det harmar så när han inte hinner använda så sparade dom pengarna istället. Nu fanns det dessutom mer fint åt flickor tyckte jag.

foldover cardigan with pleatsfluid pants
Tröjan till vänster är den jag beställde, såg dessutom bra ut också utan topp under som tydligen modellen på bilden har. Byxorna provade jag också och dom passade superbra till men jag har hemma tyå likadanda som redan hamnat i loppiskassen föratt jag inte vetat riktigt hur jag ska använda dom, nu är dom iallafall tillbax i skåpet i väntan på tröjan :) Stora smycken till så blir det riktigt stiligt, tröjan tyckte jag såg festligare ut i verkligheten än på bilden förresten.

Domhär sku jag gärna också haft till sommaren men eftersom jag SKA gå ner i vikt ennu ides jag inte satsa på sånt som ska sitta precis.

one cat tunicowls tunic
blossom tunicpeacebuses dress
Skulle jag ha en flicka skulle det ha blivit ett dyrt kalas! tyckte verkligen om kläderna i flickkollektionen.

Blev dessutom medbjuden på babyträff till torsdag, har nog länge varit med i facebookgruppen men när jag inte riktigt känt nån där så har det kännts som ett stort steg att bara dyka upp fast så gjorde jag ju idag på partyt också, men jaa.. Kanske vi får ta och åka iväg på treff på torsdag då :)

3 kommentarer:

  1. Såndäna byxor e snygga! Du kan ha en topp o nån tröja med dom fast :) lite kortare tröja kanske då att int en såndän jätte lång :) de tycker jag e snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Måst prova :) ja ha tänkt att de borde vara någo spänt när byxona e lösa..

      Radera
    2. de har ja o tänkt, men om du just har en toppi under o en en lite kortare tröja så kan de se bra ut :)

      Radera