måndag 10 mars 2014

Projekt gaalaklänning

Efter att jag skrivit inlägget om klänningen hade marcus mamma gått på loppis och hittat exakt en sån klänning ungefär iallafall som jag tänkt mej så nu har jag här den, enda problemet är att den är av storlek 46 så blir ju att sy om den rejält så den passar, sen blev bandet i midjan lite för högt upp för mina ultrabombmeloner så får nog flytta det lite lägre ner men det går ju bra när jag endå srättar upp sidorna för att få den snyggt förminskad. Färhen på klänningen är dessutom en av mina favoritfärger som jag dessutom passar i, vet inte hur man ska seja på svenska men sähkön sininen.

Ganska exakt färgen som jag har på fleecen på denhär bilden och visst passar jag bra i den färgen!? :)

Funderar lite om jag borde dekorera den med lite bling bling då jag endå håller på, lite pärlor eller diamanter sku vara riktigt festligt och fint, får se vad jag hittarpå :) Ska visa före och efterbild sen så får ni se men orkar inte ta någon bild nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar