måndag 10 mars 2014

suomen paras leipomo

Nån annan som sett på programmet? Imtresserad av allt gott som jag är ser jag ju såklart varge vecka! Igår var nog ett extra bra avsnitt då jag fick en idee som jag absolut måste förverkliga! Nämligen en citronostkaka med maräng "klädsel" lixom innuti marängen fanns en syrlig ostkaka och citronsylt. Har aldrig sett eller smakat en sån men det måste ju bara vara gott! Nu väntar jag bara på ett tillfälle att baka en fin kaka :)

Hittar inte ens en passande bild för tydligen finns det ingen sån kaka i google men typ såhär men så gömmer där sej en ostkaka inuti :)

4 kommentarer:

  1. Jag kan komma och smaka om du bakar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. de låter int alls som en dålig idee hördu! :) va sejs om fredag?

      Radera
  2. Om jag sku ha sett din kommentar sku vi ha kommit ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. vi får väl ta det nån annan gång :)

      Radera