måndag 27 januari 2014

Viktigt

Det är nånting otroligt hur blind man är över sin egen vikt, jag iallafall har ingen aning över hur jag ser ut förren jag ser mej själv på foto om ens då. Nu är jag exakt halvvägs till vad jag vill bli, -15kg exakt, endå ser jag absolut ingen skillnad på mej själv i spegeln dessutom ser man helt olika ut i alla speglar. 

Här är jag för ca.2 år sedan, så jag ser ut! oppsvullen någo förskräckligt! Endå märkte jag inte själv det, kanske föratt jag inte ägde en våg. Nu väger jag mej regelbundet och skall INTE gå över det som stått på vågen senast.


gemför man bilden tagen för 2 år sen och bilden tagen för bara nån dag sen ser man ju en enorm skillnad, nu är det ju lite olika vinklar och ansiktet är nog det första kilona synns på men endå... Dehär är endå ingenting jag ser utan att ha 2 bilder såhär breve varann, i mina ögon är jag ennu lika stor som där. 
Har flera gånger önskat få se mej själv gå omkring på stan, att jag utifrån skulle få se hur jag ser ut egentligen, för jag har ingen aning. Brukar ibland när man ser på såndäna viktminskningsprogram seja före vägningarna att sådär stor är väl kanske jag, sen kan personen väga 20-30kg mer än mej.. Är andra lika blinda när det gäller den egna kroppen eller är det bara jag som har nåt fel på synen?

2 kommentarer:

  1. Kameravinkel gör det största jobbet för hur man ser ut. de finns ju "regler" för hur man ska stå, från vilken vinkel man ska fota osv, för att se bra ut på bilder.
    Och alla är vi säkert ganska blinda om hur vi ser ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så e de ju no :) man borde väl filma sej så sku man få si :p men kanske man int sku villa :D

      Radera