tisdag 21 januari 2014

Mardrömmar

Under graviditeten fanns graviddrömmarna nu har det börjat komma andra drömmar...

Drömmer säkert varannan natt att Marcus hittat en ny flickvän, han bor endå tillsammans med mej och lever som vanligt med mej men han har dendär nya flickvännen som han är helt öppet med, ingen tycket att det är konstit på någo vis heller för jag är ju bara mamman ti hans barn och en flickvän måste ju alla få ha för jag hinner ju inte vara det mer.

Ja tror att alla drömmar har någon betydelse, eller nånting man undermedvetet eller medvetet tänker på i dehär fallet är det nog inte det att jag skulle vara rädd att marcus skulle hitta någon annan för speciellt nu efter att charlie kom till oss känns det somom han ser upp till mej och respekterar mej ennu mer och man märker så tydligt att jag och charlie är det viktigaste som finns för honom. Det det kanske mer kan tyda på är att jag inte mer har lika mycket tid att just bara vara flickvän och kanske har lite dåligt samvete över det, behöver Charlie nånting är det ju mammarollen som går före flickvänsrollen och det är ju självklart lite synd, fast jag vet att det inte kan vara på annat sätt och också visste att det blir så när det kommer en till familjemedlem, det finns ju inte mer tid och energi än det finns. Nåja, det jämnar väl ut sej med tiden och man lär sej att ta vara på dom stunderna man har bara vi :) På sportlovet skall vi få gå på dejt, då kommer mamma hit och har lovat se efter charlie en kväll så vi får göra nånting :)


2 kommentarer:

  1. Ser nog gärna efter honom flera kvällar, så ni kan nog dejta lite mer ;)

    SvaraRadera