tisdag 28 januari 2014

Tisdagslöfte

Charlie är nattad, tvättmaskinen på och disken diskad, då är det väl dags att ta i mitt löfte åt mej själv, nämligen hemmajumppan på tisdagar som jag skulle börja med redan förra veckan.. Nåå bara jag får fram lite bra musik och kommer igång ska det nog bli bra, tur att inte marcus är hemma så han ser mej rulla runt med bollen ;P

Skarpa bilder tog jag också för att skjuta upp det lite, inviger min nya träningstopp jag berättade om tidigare, den är riktigt tunn och skön och känns att den hålls på plats och inte åker upp, det är det värsta när kläderna inte hålls på plats när man jumppar, mittiallt har man ena bröstet fram, toppen upp till armhålårna eller byxorna under armarna eller allternativt ner vid knäna.

Som ni säkert hör på min inställning är jag SÅHÄR ivrig för att träna idag, men ska man göra det till en vana måste man väl ta sej i nacken fast inte lusten finns där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar