fredag 3 januari 2014

Babys first christmas

Julen firade vi med min familj och min mommo och mofa, först åt vi tills vi nästan sprack, charlie sov från att maten var på bordet tills jag la ner besticken och sa nu orkar jag inte mer, perfekt alltså! Sen var det dags att öppna paket och då var herrn vaken, han satt i sin babysitter och bara tittade när paketen flög över honom, han undrade nog vad som hände. När paketen var öppnade blev det ennu lite efterrätt i form av konfekter av alla sorter. Efter att vi ätit det blev det enligt tradition att tränga oss alla i soffan och titta på filmer vi fått till julklapp tills den sista somnat.

tog inte själv bilder men sandra tog lite så denhär är stulen av henne, mina blir endå bara suddiga.. en tomte som är påväg på vagnpromenad :)

Julklappar fick denhär tomten i mängder:


                                         
gamlamommo som ennu också ibland tror han är en flicka hade hittat snoopy tallrikar och mugg, själv tycker jag nog han bra kan ha lite ljusrött, de gör ingenting :)

påslakanset och mumin snickrar mugg


en karsell speldosa av famo

kläder i massor, här dom större storlekarna, en del var passliga nu och är i användning så dom kom nu inte på bild.

lite allt möjligt, ylletomten satt han och kände på hela kvällen :P
leksaker och böcker

Nu e här nog sånt som fattas så hoppas ingen blir sur föratt det den gav inte är här men det betyder bara att saken är i användning eller inte hunnit bli upp packad :) han fick iallafall endast bra saker, och det är ju bra :) vad han fick av oss tror jag ja redan visat :)

men nu och äta! här har jag slappat medan marcus lagat mat och värmt tackan :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar