lördag 25 januari 2014

chock

Började dagen med babysim vilket gick superbra igen, nu har Charlie börjat sprattla mer och förstår också sej på att skvätta vatten med händernaoch det är roligt det! Vi fick prova flytpuffar att ha på armarna men får nog öva ennu lite före han själv kan hålla balansen i dom, nu gick all koncentration till att smaka på flytgrejorna. Nästa gång lär vi ska få dyka påriktigt :)

På parkeringsplatsen tog jag en till på bloggen med telefonen och möttes av nånting jag blev mycket chockad över, då hade den riktiga jennie tagit kontakt efter att någon undrat på hennes blogg om det var hon som hade kommenterat och hon fick ju också en liten chock eftersom hon aldrig varit inne på min blogg. Alltså bloggen man kommer till då man trycker på namnet på den som erkännt är inte den personen som skrivit allt!! Dehär blir ju bara sjukare, inte nog med att kränka mej och min familj har denhär personen också stulit en annan persons identitet. Kan inte med ord beskriva vad denhär människan som gjort dethär ger för känslor i mej, obehag är väl kanske det närmaste man kan beskriva allt med. Får ta en riktig funderare nu över om jag skall ta dethär vidare på något sätt nu, för dehär är verkligen inte okey!

Nu skall vi njuta av vår lördagkväll, äta chips se på tv och sen krypa ner i rena lakan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar