måndag 6 januari 2014

januariutmaning

har inte skrivit vad jag gjort på mina dagar men det har handlat om hårmask, ta hand om fötterna och simhallen. Idag står det bär på schemat, bär äter jag för sällan, fast dom är så goda och hälsosamma. Troligen för att dom är så dyra, i sverige brukar jag alltid köpa bär för det finns alltid billiga men här när en liten ask kostar en förmögenhet tar det imot, ikväll njuter jag iallafall, tror jag ska ta en bit aura ost också :)


Smakade på mina bär nu och kom på en ganska stor annan orsak till vaför jag inte köper bär så ofta... nämligen mögel.... första bäret jag smakade smakade mögel, fast det såg helt bra ut..därfor ju den lusten och dom bären blir nog oätna för nu smakar det ju inte mer... höh... blir väl bara aura då.. bra för sinnet om inte annat :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar