onsdag 6 november 2013

Pust..

Borde väl int klaga, Charlie har alltid varit så duktig om nätterna, skrikit knappt nånting, bara vaknat och ätit men inatt.... Allt var helt upp och ner, först sov han från 21-2, när han vaknade åt han och jag berömde honom över att ha hoppat över en väckning, brukar låta honom sova och vakar själv till nästa matdags nämligen klo. 12, så själv lyckades ja ju int ta till vara på domhär timmana men men... Iallafall sa åt honom att när han sover såhär duktigt så kanske vi orkar ta en lång skön promenad imorgon och då började det, han skrek till klo.6 på morgonen i ett, vet inte ens vad som var felet, mat ville han inte ha, blöjan var ren, han spände sej inte sådär som när han har luft i magen, det var mer lixom som "nu är jag pigg lek med mej mamma" men mitt i natten? Lite nöjdare var han när jag hade honom upprätt, när han låg var det helt omöjligt... Tror att han skulle ha blivit nöjd om vi skulle ha gått upp, men ville ju visa att det är natt och på natten sover man.. Suck och stön, det blir ingen lång promenad idag kan jag lova! Snarare en lång tupplur! Städas borde det också.... Nu tycks det iallafall gått över för efter en liten powernap som började när jag började skriva dehär och slutade nu ligger han nu och skrattar här brevi, undrar vad det var som bråkade inatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar