torsdag 28 november 2013

min önskelista

Vad önskar jag mej då?

Av mina föräldrar har vi önskat oss pengar till en ny dator. Det behöver vi verkligen!

en passligt stor soppkastrull. Har bara normalstora som blir för små och en enorm som blir för stor.

En gryta storlek större, har en liten som passar bra då jag och marcus äter men är man fler blir den liten.

ljus i alla storlekar och former.

en kettelbell, tror en 8 kg är passlig så blir den inte för lätt direkt.


Ett eget vattenlöpningsbelte så jag inte alltid behöver låna.


Presentkort till maggys för att få köpt en ny simdräkt eller bikini eller presentkort till mariebad för vattenlöpningen.

Som en liten bonus kan jag ju ennu lägga till vad jag ismyg lite drömmer om:
en stor skön hörnsoffa till vardagsrummet, tillräckligt djup föratt vi alla skall rymmas och ligga och se på film breve varann utan att någon är halft på golvet.

Blev ju endå en hel del fast jag inte önskade mej något :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar