tisdag 12 november 2013

present

Fick igår en liten present av marcus till 8års dagen, blev så glad av texten på den då han tyckt att det stämmer in på hur han känner :) får ju inte in någon bild på den nu när padden inte fungerar men det är som en glasplatta med en liten glasnalle och så är där ingravetat text i glasplattan, nu står den i bokhyllan :)

på plattan står de:

Jag älskar dej
Du fyller mitt hjärta
med glädje och lycka.
Du ger mej stöd och bekräftelse
i mitt liv, jag kan alltid lita på dej.
Älskar dej för evigt.

ble så glad av just va där sto, fast ja ju nog visst de från förut endå, men de är endå roligt att få höra. speciellt med att han får stöd och bekräftelse och såklart att han alltid kan lite på mej. Att han älskar mej får ja ju höra dagligen och glad ser jag ju när han är så det var int lika stort, självklart ble ja ju glad för de också men de andra va lixom va som va stort för mej :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar