tisdag 12 november 2013

ärrinmurrin

Nu harmar det riktigt mycket... skulle igår uppdatera min iPad och när den uppdaterat klart blev bara äpplet och lysa i skärmen, annars helt svart... Marcus tog reda på vad man kan göra och då skall man koppla den till sin mac dator (somom jag skulle ha en sån) och gå in via itunes och återställa apparaten, dehär innebär att ALLT jag haft på padden försvinner... Då kan ju nån klok person fråga mej varför jag inte säkerhetskopierat allt då det är så lätt med mac apparater och den påminnt mej lite nu som då men har väl tyckt att det är onödigt eftersom jag inte har någon mac dator så jag skulle via den få tag på innehållet... Känner endå en liten lättnad över att ha valt att visa bilder på honom här på bloggen, fotona ända tills han var 1 mån har jag framkallat så det är fotona fån senaste månaden som vi mist och en del har jag ju lagt upp här så allt blev vi ju inte av med men endå harmar det ju såklart... Dehär gör endå att jag inte är på bra humör just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar