tisdag 19 november 2013

ph

Skäms nästan men måste erkänna en sak, igår började ju nya sesongen av paradise hotell, och jaa, jag hade ju väntat sen jag såg första reklamen och nu sitter jag och väntar på andra avsnittet... För mej känns det nästan värre än att se på big brother men nånting underhållande är det bara i det, troligen det att människorna i programmet är så motsatsen till mej och mitt liv det bara går att hitta, dessutom är det såna personligheter som jag värkligen inte skulle trivas med i värkliga livet, tror att det är just det som gör att jag dras till det programmet, så jag kan sitta och förundra mej över hur dom täcks seja och göra vad dom gör framför hela sverige och några till på samma gång som jag kan tycka att dom är ganska modiga som vågar göra det. Deras föräldrar måste ju vara så stolta! :D

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. de e ett gäng sinkkun som blir inlåsta på ett lyxotell å så ska dom festa varge kväll, sen så ska dom allti välja en partner åt sej att dela rum me å den som blir utan faller ut, sådäe ungefär.. :)

      Radera