tisdag 26 november 2013

klappar

Har lite delade känslor när det gäller julklappar, tycker det är så roligt att köpa julklappar och ge men så käns det att jag alltid glömmer nån och blir stressad över det... Vet inte om jag sakt det tidigare men iår bestämde vi med mammas släkt att det inte köps julklappar åt vuxna, nu börjar det bli så många det skall köpas åt så det får vara barnens dag så det underlättar ju saken lite. Just nu tror jag iallafall att jag har ganska bra koll på julklapparna, ikväll fick jag beställt åt marcus, en del av mammas och pappas och sista delen av sandras, filips är klar och gudotterns och marcus systerdotter, sen är det ju några kvar ennu men det är ju en månad tid också :) Sen är det ju de också att man vill köpa sånt som inte bara blir och skräpa, nånting som dom faktist har användning för vilket alltid är svårt... Nu tycker jag att jag endå kommit på ganska "snvändbara" saker, hoppas jag :P


Funderar om jag borde skriva en önskelista på skoj som jag gjort 2 år tidigare men det känns lite onödigt, det känns somatt det är Charlies dag f.o.m. nu, för julafton är ju nog lite barnens dag och nu är det ju mer tydligt att jag inte är barnet mera, men det kanske inte spelar så stor roll, sen så önskar jag mej faktist inte så mycket heller, eller kan ofta seja att dedär önskar jag mej men sen glömmer jag bort det så då är det nog inte så viktigt.. Får se vad jag gör, kanske jag skriver Charlies önskelista :P

2 kommentarer:

  1. Klart du kan skriva en egen önskelista åt dej, bara för skojs skull om int annat! :) o så skriver du en egen ti charlie :) int e vi ännu för gamla för att int få tycka om julklappar ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. kanske ja måst tänka ut va ja önskar mej :P

      Radera