tisdag 19 november 2013

klappar

har börjat fundera på julklappsinpackning nu, är ju lixom lite noga med hur jag packar dom.. :P skäms nästan att ge ett paket jag inte haft tid att packa fint... Är nog nån slags arbetsskada från mina jular som packare på sokos, fast där var det ju bara tråkiga papper och det skulle gå snabbt så det blev ju helt vanliga paket tyvärr...

Ikea tycks ha jättefina papper i år så hoppas att vi skulle hinna dit då vi åker till borgå på dop!

Förra årets klappar som jag var supernöjd med. Iår blir det lite mer mönster och färger och variation på paketen tror jag.

SNÖMYS Lahjapaperirulla IKEA
SNÖMYS Lahjapaperi+pakettikortit, 18 osaa IKEA
Lite av ikeas papper, funderar på att använda 2 olika papper, en grund och en lite mer dekorativ, you will se. :) dom översta är favoriterna men dom mer färgranna är också fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar