tisdag 20 augusti 2013

Vi går in i v.38

Idag går vi in i vecka 38 alltså fulla 37 veckor. Marcus tror hela tiden att jag räknar fel då jag sejer t.ex. Att vi är i v.38 men sen plötsligt sejer jag att det är v.37+0. Men det är ju inte så lätt att förstå domdär veckorna, kanske han har hiffat det till nästa barn sen ;) tyckte att magen nog inte vuxit så mycky, känner mej faktist inte så stor förrens jag skall tvätta fötterna, eller torka mej i baken (trodde aldrig det skulle vara svårt) :D då tar armarnas längd slut :p tog iallafall lite bilder och tänkte göra en gemförelse igen på hur magen sett ut i olika skeden i graviditeten och nu ser jag ju att den exploderat i storlek! Och jag som gått runt och sakt att tänk va skönt att inte vara sådär stor om bilder och folk på gatan som borde vara i samma veckor som jag ungefär, jaa... Där fick jag mej... Är ju faktist precis så stor.. Men det är vel hur man känner sej :) Märker nu också att jag lagt på en hel del på lår och rumpan men det är efter förlossningens problem!

v.12

v.17

v.20

v.23

v.29

v.33

v.38

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar