fredag 30 augusti 2013

Rådgivningsoutfit

Kunde inte hålla mej med tunikan som skulle vara till när magen är borta så idag fick den åka på för att fira att nu skall det vara vårt sista rådgivningsbesök med herrn innanför! :) den passade ju dessutom perfekt redan nu då den är ganska lös. Vart min mage försvunnit idag har jag ingen aning om eller så är det bara tunikan som döljer den.. Borde kanske göra månting åt ansikter och håret också så jag kan känna mej fin? :D ser ganska sliten ut fast jag känner att jag har energi.. Har ju nu senaste dagarna haft mycket energi att fixa med allt möjligt men höften och ryggen har ju inte riktigt tyckt om det och måste nog erkänna att marcus ser trött ut direkt som han ser mej och har fått många frågor av honom över vad jag riktit nu igen kommit på och håller på med.. Men men... Får väl ta det lite lugnare idag så kanske jag får på mej byxorna ennu imorgon, idag var det mämligen på gränsen att jag fick upp benet så högt att jag fick in foten i bunten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar