måndag 5 augusti 2013

Snickaren Ida

Ikväll har denhär fröken snickrat, tyckte det tog så länge för marcus att komma och hjälpa så sökte själv reda på sticksågen och började såga själv då och bra lyckades ju det! Marcus var nog bara ganska snabb att komma ut i garaget då han insåg att jag påriktigt for och göra själv, sen stod han och skrattade åt mej när jag försökte se sur ut men erkände nog sen att det blev bra :p nu är iallafall min lilla mys/amningshörna lite mer färdig och jättefint blir det, trivs jättebra i sovrummet nu när det börjar vara babyklart, igår kom vårt nya sängöverkast med posten också, vi brukar aldrig bädda sängen men eftersom jag nu spenderar största delen av min tid i den kändes det på sin plats att börja bädda om dagarna, ska visa det senare :) lite lister borde vi nu bara få hem på nåt sätt, mycky ryms i en volvo men lister är lite långa... Fotpallen jag fixade blev jag faktist jättenöjd med också, den är gjord av en av hyllorna som förut var i köket och en skiva som jag stoppade och klädde med ett vanligt linnetyg som jag tryckte en stjärna på med textilfärg. Dessutom blev det en tidningsställning av en av dom lite mindre hyllorna :) hyllan med ljuset kom också upp med hjälp av marcus och nu hoppas jag att få med marcus och bygga skötbordet, annars får jag väl bygga det själv också ;p sku bara int idas göra det när de e större och tyngre då ja int får lyft så ska nog få med honom :)

2 kommentarer:

  1. Nu ska ni få lister in i en volvo, vi transportera våra lister i min bil :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå om man lämnar opp bakluckan kan de vel gå :p

      Radera