lördag 3 augusti 2013

Vanilj

En doft jag lärt mej tycka om på sista tiden är vanilj, den doften är på nåt sätt lugnande. Förut tyckte jag den var lite sliskig men man kan tydligen ändra sej :) idag när jag veckohandlade ( som tydligen var en dålig idee eftetsom sammandragningarna började då jag kom hem och just som vi tänkte att det blir vel att ringa och åka in släppte dom, men det var inte det jag skulle prata om) var jag bara tvungen att gå in i en inredningsbutik då jag såg en stor skylt som det stod rea på, butiken är såndän som jag lätt skulle kunna tömma om den inte var så förskräckligt dyr bara, hittade t.ex en dröm dyna men 72€ för en prydnadskudde är lite väl dyrt.. Har också varge gång jag varit i butiken dreglat på några vita porslins änglabarn, tycker inte annars om sån slags prydnader men just domhär är bara så nätta på nåt sätt. Isllafall, tibax till vaniljen, med kom 2st vaniljdoftande ljus som ena fick sin plats på mitt nattugsbord och det andra kommer att få stå på en liten hylla vid korgstolen bara hyllan kommer upp. Funderar faktist på att köpa ettpar på lager ennu eftersom dom doftade så gott :p dessutom var dom faktist ganska billiga för att vara från den butiken 5 och nånting kostade dom st och då är dom ganska stora. Ljus är sådär annars nånting både jag och marcus gillar och jag vågar inte ens gissa på hur många vi bränner i året, dom är bara sådär mysiga och värmande :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar