onsdag 21 augusti 2013

Lite för mycket shopping

Shoppade nog lite väl mycket idag, men bara bra saker ;) marcus bara skrattade åt mej när han såg högen och frågade vart jag gömt resten.. Andra alternativet var väl att gråta så han valde bra :)
här är iallafall vad jag fyndade, hittade på rea lite åt mej själv nämligen en klänning jag tänkte att kanske kan gå på dopet, en t-skjorta med pärldetaljer på axlarna och ettpar sköna haarembyxor, dessutom var jag tvungen att köpa en filt med ugglor för att ligga under med bebben när vi sover dagssömn, passar väl inte precis in i vår inredning men de e ju ugglor! Åt bebben blev det 3 st leksaker, har länge funderat på att jag borde köpa någo mer pedagogiska leksaker med mycket färger och grejer att undersöka så nu fick det bli såna istället för söta nallar jag tidigare fastnat för men va sånhäna leksaker kostar! Otroligt! Nu var 2 av dom från sparhallen och faktist riktigt bra pris men från vanliga barnbutiker är dom inte fina somdär priserna på leksaker, sen köpte jag ett myggnät till vagnen också, kläder till honom ville jag också köpa lite tuffa pojkkläder, han blir nog stiligast på ön i dehär :) några bodyn, några byxor, en huppare och en huppare utan huva, en väst, ettpar minivantar och ettpar tuffa skinntossor med varmt foder. Det mesta är i storlek 56 nån body var 62 så nu behöver jag heller inte oroa mej för att inte ha små kläder och tänkte lite praktiskt och köpte lite varmare kläder också :) roligt att äntligen kunna köpa mer personliga kläder! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar