onsdag 14 augusti 2013

Jännä

Börjar känna att det nu är riktigt nära tills vi får vår lilla bebbe :) vi är nog båda lite spända faktist, det märks på nåt sätt på stämningen här hemma, den är inte dålig och inte bra men lite som dagen före en resa eller dagen före julafton, bara att det är många dagen före. Det är ju faktist ennu en hel månad till beräknat.. Men om bara en vecka räknas den ju som fullgången så egentligen kan vi få vår bebbe närsomhälst :) hoppas nog på att den kommer sådär passligt lite före beräknat, domdär dagarna som går över måste ju vara otroligt tunga. Det som är mest spänt är väl just det att vi inte vet när det skall hända.

Nu har jag också fått tillbax dendär enorma tröttheten, speciellt om jag har mer program en dag så är nästa dag förfärlig, de tänkte jag såklat inte på i förrgår då jag både målade trappan och hjälpte marcus med veden, igår vaknade jag nämligen med en otrolig huvudvärk som ledde till illamående och lite extra yrsel, var iallafall helt utslagen hela dagen och förutom 2 timmar på post och tullhuset med famo, fafa, morbror och kusin sov jag hela dagen, marcus fick tillome laga mat :p var nästan rädd att jag fått nån slags havandeskapsförgiftning när huvudvärken och illamåendet inte hade släppt ennu 12 tiden på natten och jag nog aldrig förut haft sån huvudvärk och egentligen värkte det i hela kroppen, men tog en panadol och somnade till slut, idag är huvudvärken nästan helt borta och jag är bara jätte trött, de e vel bara så att det inte är så lätt att vara höggravid, man är inte alla dagar på topp och glänser sådär som gravida kvinnor ska.idag skall jag iallafall vila hela dagen och sen åka iväg på middag med marcus och två vänner från sibbo med sin lilla dotter.

Bilden är förresten en av magbilderna sandra tog då vi var i borgå :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar