måndag 19 augusti 2013

Nöjd

Känner mej riktit nöjd, känner att jag fått mycket gjort idag nu när jag satt ner mej i soffan. Nu är det då bara resten kvar :p vardagsrummet börjar iallafall vara så att jag är nöjd, har bytt ut lite inredning och hämtat in mattan som förut var i tackarummet men som legat ihoprullad under "vedtaket" hela sommarn, var nog lite rädd att den skulle ha varit förstörd redan men får väl tacka marcus mamma som flyttade den under tak efter att jag lixom lite glömt den ute och hänga över staketet under nån av vårstädningarna. Den passade iallafall riktigt bra i vardagsrummet, trodde den skulle vara för mörk när sofforna också är svarta men bra blev det och så mycky en matta kan göra för trivseln! Dessutom la jag metallbrickan ( som passar bra ihop med lyktorna i fönstrena i samma metall) som förra hösten var i matsalen under lyktan jag i somras fyndade på loppis på vardagsrumsbordet och en löpare i samma färgvärld som gardinerna. Nu kan jag igen njuta av vardagsrummet och det hemmet som ennu på morgonen kändes ganska hopplöst att få städat efter att jag inte gjort så mycket senaste veckorna börjar kännas riktigt hemtrevligt igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar