onsdag 21 augusti 2013

En dag på stan

Blev en riktigt lång dag på stan idag för en sånhärn som snart spricker eller nånting, först ultra klo. 8,30 sen lite shopping på stan för att fördriva tiden och fira att bebben var så fin och klo.11 var det frissa, satt där i nästan 3 timmar, hur de tog så lång tid har jag ingen aning men skulle färga håret lite piggare och så tog hon några milli från topparna så det blev fräscht, är riktigt nöjd med färgen, ganska vågad grann röd så gäller att matcha kläderna så jag inte ser ut som ett trafikljus men tycker om färger och på hösten är det skönt med lite färg :) fick dessutom en slags hårnäring med lite röd nyans i på köpet ( hon gav den eftersom den stått så länge i hyllan när hon har så få kunder med riktigt rött hår) så färgen håller sej så länge som möjligt. Har färgat håret nu 2 gånger hos henne och hon har då använt nån slags eko färg så den luktar inte alls som är skönt för allergiska mej och säkert också för bebben. Sen blev det lite till shopping i maxinge och handlande av mat, ska visa shoppingen lite senare, just nu är jag heelt slut då jag just kom hem så ska sova en stund och snart borde marcus komma hem så ska jag laga lite mumsig tacogratäng till middag :) här är iallafall lite frissabilder, min frisyr ser ju inte ut som just kommit från frissan men det blev så jätte svettigt då sommarn tydligen är tillbax så var tvungen att i bilen få undan det lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar