onsdag 14 augusti 2013

Kvällen

Ikväll blev det middag med sibboborna på park. Maten var riktigt bra och även sällskapet såklart, men de var ju ingen överraskning :p flickan deras hade vuxit så mycket och skrattade med oss då hon inte sov, ett sånt barn skall vi också ha! Sen såg vi lite på loppiset på torget var jag hittade en varm "unipussi" i storlek 56 ( har såna varmare bara i större storlekar så denhär kommer bebben kunna ha i höst redan utan att drunkna) som dessutom hade hål för bältet i bilstolen. Sen for vi åt varsina håll och jag och marcus stannade vid gottbyloppiset som nog är av mina favoritloppisar, där hittar man alltid nånting bra och jag skulle kunna se igenom allt hur länge somhälst, speciellt kläderna är i jättebra skick och till billiga priser både för vuxna och speciellt barn. Där fyndade jag ettpar mini uggs (som nog var lite slitna men dom var så söta) åt bebben, en tröja och en festlig topp/tunika åt mej och lite tidningar ( tidningar är annars nånting man alltid borde köpa från loppis, där betalar man ca.30c för en tidning istället för ca.8€ och oftast är ju tidningar bara igenomlästa en gång) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar