tisdag 6 augusti 2013

Oij nej...

Nu kom igen dedär "månne vi har tiräcklit med kläder" känslan. Nu började jag tänka att när den enligt ultrat var en liten beebi och om den dessutom tänker komma lite tidigare kommer den ju använda 50 kläder endå ganska länge och jag som tänkt att om jag nu får första dagarna nån 50 på... Alltså har jag bara kanske 3st bodyn i storlek 50, sen är allt annat större :s om man bara skulle veta vad det är för en krabat och i vilken storlek och hur mycket han eller hon kommer smutsa ner kläder sku de vara så mycket enklare... Sen vet ja ju int riktit om vi faktist behöver så små eller om jag bara skulle villa shoppa åt bebben.. Fast är den sen liten kommer den ju drukna i någo 56 kläder... Livets svåra val! ;D

4 kommentarer:

  1. E de int jännä när man int alls vet, ja trodd ju Adéle sku va under 3,5 kilo men va ju nästan 3700g!
    Vänta och se va de e för filur. sen när babyn är matad och sover hoppar du ensam i bilen och shoppar personliga kläder i den storlek babyn nu sen e (vi hoppas ju förstås du fort kan röra dej sådär i butiker!! :) :)Vi kommer nästa vecka, hih!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske ja bara får vänta å si joo när man int vet alls :) vi sku ju kunna si om vi sku fara fast nånstans å äta eller någo när ni kommer? :)

      Radera
    2. Jaa varför inte :) Bara lillisen ger ro för de. Vi kan ju höras närmare när vi är på ön! Inga planerade program så tisdag eller onsdag passar oss :)

      Radera
    3. Okey :) vi har ultra där nån da men kommer int ihåg viken, men de borde vara på moron så på de vise borde no int vi heller ha någo :) förutom marcus jobb då..

      Radera