fredag 9 augusti 2013

Min och marcus bb/förlossningsväska

Jahha, va ha ja packat ner till oss andra då? Bestämde mej faktist här när jag tagit fotona att packa åt marcus ett ombyte kläder också, annars lär han stå där sen typ när vattnet gått och undra om han också ska ha med sej nåt :p åt mej hade jag packat 2 par mjuka byxor, 2 par tunna långärmade, en topp, varma sockor, lite underkläder och en varm tröja i klädesväg. Packade med det som kändes skönast och mjukast. Sen lite karkki och chips som snabb energi åt oss båda och ifall jag börjar må illa lite sånt jag vet att jag kan få ner då alltså en saft jag tycker om, kräm och vichy ( dom är säkert snälla och bjuder på t.ex. Saft där men ville vara på den säkra sidan och ta med en god för den jag fick då jag låg där var inte god :p) i nesesären har jag packat dödö åt oss båda, tandkräm och tandborste åt oss båda, munskölj, leppomada ( har förstått att man får jätte torra läppar av lusgas) pampulor, hårbårste, schampo, balsam och tvål som doftar lite extra gott ( men ändå inte starkt) till duschen efter förlossningen, nattbindor ( om nu såna räcker), tisublöjor ( som pappa frågade efter i butiken när mamma skickde oss på handlignsrunda när filip hade fötts), fuktighetskräm, ha ja månne räknat upp allt nu? Annars ser ni väl på bilden. Såå svårt att veta vad som skall med, har försökt googla om det men vissa tycker att man knappt behöver nånting och vissa har tillome eget wc papper med, jag har nog av dom mer stora packningarna men vill känna att ingenting fattas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar