onsdag 19 juni 2013

Work in progress

Vi har ju många projekt i luften hela tiden, det vet nog dom flesta och det har nog dom flesta med hus. Här ska jag visa lite bilder på ett av dom, nämligen lusthuset, marcus har ju fixat nytt tak nån vecka sedan och jag har börjat inreda det nu, förra året ville jag ju ha i indisk stil men har ändrat mej nu så nu blir det mycket färggrant och somrigt istället, mitt hm paket kom på måndag så mu fick jag en bordduk, en filt och 2st kuddar dit, blommorna planterade jag redan en tid sen i en gammal potta. I taket har vi partybelysning som går på solenergi och efter att vi i helgen provat lusthuset då det var riktigt mörkt har jag nu hängt upp lyktor i knutarna. Soffan är ennu på hälft men den ska nog bli klar, sen måste jag skaffa någon färggrann matta och så skulle jag villa ha 2 st stora växter i 2 av hörnen, typ olivträd eller nånting, dom är bara såååå dyrs :/ men småningom blir det nog som vi vill ha det, marcus måste bara släpa hem några pallar till så har vi stommen till soffan så gott som klar, lite finslip bara. Sen på med madrasserna och överdragen och lite kuddar så har vi det klart :) visar också en bild på presenten som jag lovade, man ser inte riktigt på bilden hur fint det stiger upp rök från "skorstenen" men det ser jättefint ut :) och på nåt sätt tycket kag myggspiralen blir mer effektiv, vet inte om det bara är en synvilla eller om den faktist kan vara det :) vi hade iallafall inga myggor i lusthuset den kvällen vi provade den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar