måndag 17 juni 2013

Schopping åt bebben

Dehär hittade jag åt bebben idag, strumpbyxor, 2st dregellappar och 2 st mössor. Var bara tvungen att köpa den blommiga mössan, tänkte att tänk om det är en flicka, jag kan ju inte vara en sån elak mamma att hon inte direkt får nånting prinsessigt, största delen av det jag köpt är ju ganska pojkigt eftersom jag pånåttsätt haft i bakhuvet att det är en pojke men nu har jag 2 st små mössor att ta me till bb och kan lösa det så lätt att är det en flicka får hon den blommiga och är det en pojke får han den med stjärnor :) kappahls newbie kollektion såå söt, speciellt alla romantiska mönster på flickkläderna men vågar inte köpa dom, för jag är nog såpass gammalmodig att jag inte skulle klä min pojke i gammalrosa blimmiga kläder, rosa och röda kläder han nog annars gå bra om han har typ blåa byxor till en röd body eller så men newbies flickmönster är nog för flickiga, får vel se sen när vi vet vad det är för en filur där inne om jag köper någo av dom, nu har jag ju iallafall mössan :)

2 kommentarer:

  1. ja såg o på dom där dregellappana :p säkert ålands billigaste babykläder i den butiken :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan bra vara :p nå nu finns ju hm :)

      Radera