tisdag 25 juni 2013

Dagen

Har igen haft en såndän energilös dag men de lär vel ska vara normalt och egentligen så behöver jag faktist int göra nånting ja kan faktist bara ligga och njuta och vila och surfa omkring på sidor med beebissaker. Dessutom har hjärnan ändå gått då jag inte har sovit och sov gjorde jag typ tills marcus kom hem klo.17 men vad gör det, har iallafall listar ut hur vi ska ha det i badrummet, inte så jag tänkt helt från början och inte så jag tänkt sen utan tänker skaffa en helt simpel såndän trähylla från ikea som egentligen är menat till ett skafferi, sen får marcus pyssla ihop nån slags större hylla som går ut från ett av hyllplanen och 2 st ben där fram, så oljar vi det hela brunt och tadaa har vi ett billigt skötbord med mycket förvaring som vi dessutom kan använda som bara förvaring senare bara med att ta bort skötbordsskivan! Sen har jag börjat ett litet experiment, ett av mina stora världsproblem är tvätten, inte att det skulle bli tvättberg av smutstvätt utan det blir berg av ren tvätt i tvättatugan och där nere blir den sen i en stor hög som ingen vet vad som finns längst ner så nu fick marcus bära upp tvättställingen så nu torkar byket i matsalen och där kan den ju inte bli så sen är det bara att föra direkt i skåpet när det är torrt, får se om dehär sku fungera bättre :) sen ha vi prata om lite namn ikväll, nu har vi kommit överens om ett helt flicknamn med mellannamn och allt, pojknamn har vi ennu mellannamnen kvar, svårt dedär att få allt å passa :p sen har vi troligen också bestämt oss för guföräldrar, men har inte frågat nån ennu så hoppas dom vi vill ha går med på att bli, får ta och fråga nästa gång vi ser dom men har tänkt att 3st blir nog bra :) så lite har jag vel fått gjort endå, mäst tankearbete men endå :p sen ha ja ju faktist diska också å gjort hemlagade hamburgare som blev riktiga vitlöksbomber tog tilome bild på dom men mu vill inte kameraadaptern till padden sammarbeta så det blev ett bildlöst långt inlägg. :)

2 kommentarer:

  1. bra med mycke vitlök på sommaren! :P håller myggorna o fästingarna borta! :D (om man nu vill tro på de), men ja äter nog vitlökspiller :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan de stämma? :p måst testa att börja smörja in mej me en vitlöksklyfta iställe för myggsprey! :D

      Radera