torsdag 6 juni 2013

Sovperiod

Har nog någon sovperiod igen, fast på kvällarna är jag vaken iallafall. Inatt sov jag 13 timmar.. Hmm.. Fast inte såndän djup sömn utan vrider och vänder och vaknar lite nu och då.. Har inte ennu iallafall behövt börja springa på toa på nätterna, på dagarna kan jag ibland få en fullträff på urinblåsan och få springa på toa men på nätterna är det mer dedär att jag inte hittar någon bekväm ställning, är ju van att sova på mage.. Nåja.. Är ju ledig och kan ta det lugnt och sova länge på mornarna, har gett mej lov till att bara slappa om jag är trött så :) nu skall jag nog ta mej ut i träfården, ser äntligen lite sommrigare ut, hela veckan har det varit kallt och regnigt, igår på eftermiddagen kom solen fram och gav lite värme och nu medan jag sommade på soffan har tydligen solen kommit fram igen :) fast är endå nöjd med dehär vädret när jag hört om vädret i borgå, skulle ju förgås..

3 kommentarer:

  1. aj aj vad jag njuter!!! ^^ simmat redan tusen gånger o börjar bli lite brun, jeij! :D ÄLSKAR de här värmen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men ja e ju så ljus så ja tål int rikit den värmen :p sen ennu me en stor mage å fötter som svullnar får de gärna vara lite svalare :) men idaa ha de vari rikit skönt :)

      Radera
    2. juu såklart o som gravid så ska man int heller sola o vara så mycke i solen :)

      Radera